Satış Sonrası Servis

wom_satis_sonrasi_servis_yeni_Artboard-2 “Womtech Satış Sonrası Servis- Logo Go3, Go Plus, Tiger Plus, Tiger Enterprise ile Tam Entegre Çalışır.” Sonrası Servis, satış sonrası servis süreçlerinin en etkin şekilde yönetilmesini sağlar. Logo’nun bir modülü Womtech Satışolarak çalışır. Go3, Go Plus, Tiger Plus, Tiger Enterprise ile tam entegredir. Logo’nun Türkiye’deki tüm iş ortaklarından temin edebilirsiniz. Womtech Logo Yazılım’ın Dikey Çözüm ürünlerinden bir tanesi olması sebebi ile Logo Yazılım A.Ş. garantisi ile sunulmaktadır.

Müşteri Memnuniyetini Womtech ile Sağlayabilirsiniz.

Satış sonrasında müşteri memnuniyetinin ve rekabet koşullarının her zaman önemli olduğunun farkındayız. Bu nedenle sadece satış otomasyonu değil, satış sonrası süreçlerinizi de yönetebilmeniz amacı ile Womtech programını kullanmanızı öneriyoruz. Womtech size sadece bir teknik servis yazılımı değil, aynı zamanda müşterilerinizin daha efektif takibi için geniş bir içerik imkânı sunar. CRM uygulamalarının vazgeçilmez bir parçası olan Satış Sonrası Servis uygulamalarının yaygınlaşmasının en önemli sebebi yoğun rekabet ortamında müşterilerinizin satış sonrası süreçlerine daha fazla önem göstermesidir.

Mevcut Müşteri Portföyünü İyi Bir Şekilde Yönetebilirsiniz.

Bir yandan mevcut müşteri portföyünüze hizmet verirken, hem mevcut müşterileri korumak hem de yeni müşteriler kazanmak istiyorsunuz. Yeni müşterilerinizi kazanmanın ve büyümenin yolu ancak mevcut müşteri portföyünün iyi bir şekilde yönetilmesinden geçiyor. İşte bu süreçlerin tamamını en iyi şekilde yönetebilmeniz için Womtech geliştirildi.

Hizmet Süreçlerinizi İyileştirin.

Womtech iş yapış şekillerinizi geliştirir, iş süreçlerinizin iyileşmesini ve daha iyi bir kontrol kurmanızı sağlar. Müşteriden gelen talepler sisteme girilir ve sisteme girişi yapılan talepler görev atamasına dönüştürülür. Oluşturulan talep ve görev atamaları birim sorumlularına ve müşterilerinize bilgilendirme maili olarak gönderilir. Bu sayede talep ve görev atamalarını efektif bir şekilde takip etmenizi sağlar. Bu arada detaylı veri giriş alanları ile birçok performans verisine ulaşabilirsiniz. Örneğin, Toplam servis sayısı, servis verilirken kullanılan parça toplamı, işçilik toplamı gibi bölge ve kişi bazlı rakamsal verilere kolayca ulaşmanızı sağlar. Görev ataması sonrası hizmetin tamamlanması ile beraber, hizmet formlarının servis kabul formuna ayrıntılı bir şekilde girilmesini sağlayabilirsiniz. Eğer müşterinizin teklife ihtiyacı var ise teklif verebilirsiniz, onaylanan tekliflerinizi Logo’ya Satış Sipariş Fişi olarak tek tuşla aktarabilirsiniz.

Satış Sonrası Süreçlerinizi Güçlendirin.

Müşterileriniz ile daha interaktif ilişkiler kurabilirsiniz. Örneğin, Talep girişi olduğunda müşteri onayına gitmesini sağlayabilir. Onaylanan talebi otomatik olarak görev atamasına dönüştürebilirsiniz, böylece müşteriniz talebi ile ilgili bütün süreçlere hâkim olacaktır. Ayrıca, süreçlerden haberdar olabilmesi için mail bilgilendirme sistemini devreye alabilirsiniz. Aktif bilgilendirme sistemi müşteri memnuniyetini artırmanızı sağlayacaktır.

Yapmış Olduğunuz Sözleşmeleri Daha Kontrollü Bir Şekilde Takip Edebilirsiniz.

Müşterilerinizle yapmış olduğunuz sözleşmelerinizi detaylı bir şekilde girişini sağlayabilir, bakım tarihlerini kontrol edebilir ve bakım yapılacak ürünleri belirleyebilirsiniz.

Sürüm Güncellemeleri

Womtech sürüm güncellemelerine Sürüm Güncellemeleri adresinden ulaşabilirsiniz. [tabs slidertype=”top tabs”] [tabcontainer] [tabtext]Neden WomTech?[/tabtext] [tabtext]Ekran Görüntüleri[/tabtext] [tabtext]Video[/tabtext] [tabtext]Teknik Özellikler[/tabtext] [tabtext]Fiyat Listesi[/tabtext] [tabtext]Sistem Gereksinimleri[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]

  • Müşteri ve cihaz bağlantılarını takip edebilirsiniz.
  • Kategorilere göre müşteri takibi yapabilirsiniz.
  • Müşterilerinizi kullanmış olduğunuz ticari paket programı ile entegre edebilirsiniz.
  • Müşteri hizmet taleplerini takip edebilirsiniz.
  • Teknik personellerinize görev ataması yapabilirsiniz.
  • Periyodik bakım ile sözleşme bilgilerini, bakım tarihlerini ve kapsam içerisindeki ürünleri belirleyebilirsiniz.
  • Görev atama sonrasında oluşan hizmetlerin girişini yapabilirsiniz.
  • Garanti takibi yapabilirsiniz.
  • Servis durumu, yolda geçen süre, periyodik bakım ve teknisyen takibini yapabilirsiniz.
  • Tüm süreçleri mail yoluyla takip edebilir, müşterilerinize bilgi akışı sağlayabilirsiniz.
  • Dinamik takvim yapısıyla süreçleri aylık, günlük ve saatlik takip edebilirsiniz.

[/tab] [tab]

[/tab] [tab][/tab] [tab]

  • Logo Go3, Go Plus, Tiger Plus, Tiger Enterprise Sürümleri ile Tam Entegre Çalışır.
  • Windows 7 ve üst sürümleri ile tam uyumlu,
  • Microsoft SQL Server 2008/2012/2014 ile tam güvenlik sağlar,
  • Mobil işletim sistemi desteği,
  • Sade ve işlevsel arayüzü ile hızlı ve kolay kullanım imkanı sağlar,
  • Esnek raporlama sistemi sayesinde tüm raporların hızlı bir şekilde alınmasını sağlar,
  • Çoklu kullanıcı desteği,
  • Düşük Maliyet,
  • Zengin raporlama ve içerik,
  • Güvenli veritabanı mimarisi,
  • Yetkilendirilebilir arayüz,
  • Kolay kurulum ve kullanım,

[/tab] [tab]

Ana Paket Go 3 / Go Plus Tiger Plus / Enterprise
WomTech Satış Sonrası Servis 3.200,00 TL 6.600,00 TL
Kullanıcı Artırım Paketleri
Satış Sonrası Servis +2 Kullanıcı 1.300,00 TL 2.300,00 TL
Satış Sonrası Servis +5 Kullanıcı 2.650,00 TL 5.300,00 TL
Satış Sonrası Servis +10 Kullanıcı 4.750,00 TL 9.350,00 TL
Satış Sonrası Servis +20 Kullanıcı 16.950,00 TL

[/tab] [tab]Veritabanı Sunucusu;

  • MS SQL Server 2005 SP3 ve üzeri

İşletim Sistemi;

  • Server :MS Windows 2008 ve üzeri işletim sistemleri.
  • Client :MS Windows 7, Windows 8, Windows 10 ve üzeri işletim sistemleri.

Yazılım;

  • Intel veya Intel uyumlu (AMD) işlemci.
  • En az 2 GB Ram Bellek.
  • 10 GB ve üzeri boş sabit disk alanı.
  • .Net Framework 4.5 ve üzeri.

[/tab] [/tabcontent] [/tabs][/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]