Dokümanlarınız bulutta, işiniz kolay, içiniz rahat!

Her ölçekteki doküman yönetim ihtiyaçları göz önüne alınarak geliştirilen bulut tabanlı güvenli ve kolay bir Doküman Yönetimi servisidir.

Dokümanlarınızı bulut üzerinde saklayarak verimlilik ve güvenlik artışı sağlayın.

İş süreçlerinde iç ve dış paydaşlarla etkileşim arttıkça doküman paylaşımı da artıyor ve bu da her ölçekten işletme için ciddi bir yük hâline gelmeye başlıyor. Dokümanların kağıt üzerinde saklanması, kurum cihazları ya da sunucuları üzerinde tutulması, geriye dönük doküman taraması gibi işlemler kurumlara gerek maliyet gerekse iş yükü anlamında yansıyor. Bulut-tabanlı Logo Doküman Yönetimi Servisi, kurulum ve ek maliyet gerektirmeyen yapısı, doküman arama ve paylaşma fonksiyonları, bulutta güvenli saklama koşulları gibi özellikleri sayesinde bu süreci güvenle kolaylaştırıp hızlandırıyor. Tüm verileriniz Türkiye’deki bulut ortamında saklanıyor; böylece içiniz rahat, işiniz daha kolay oluyor.

Logo Doküman Yönetimi Servisi ile tüm dokümanlar Türkiye’deki bulut ortamında güvenle saklanıyor, yönetiliyor, düzenleniyor!
Logo Doküman Yönetimi Servisi işletmelere neler kazandırır?

  • Tüm dokümanları dijital ortamda saklama ve yönetme imkanı
  • Bulut üzerinde kolay konfigürasyon, anında kullanım
  • Yazılım ve donanım maliyetlerinden tasarruf
  • Her cihazdan, her an online erişim
  • e-Posta entegrasyonu
  • Logo uzmanlığıyla etkin veri güvenliği
  • Kağıt ve alan tasarrufu
  • Kurum içinde ve dışında hızlı doküman paylaşımı
  • Doküman arama süresinin kısalmasıyla daha fazla verimlilik
  • İhtiyaca göre özelleştirilebilen esnek yapı
  • Yetkilendirme sayesinde yüksek seviyede veri güvenliği
  • Artan depolama ihtiyaçları karşısında kurum altyapısına uyum
  • İş sürekliliğine yönelik tehditlere karşı doküman güvenliği
  • Pratik, hızlı ve kolay kullanım

Detaylı bilgi için bizi arayın!